mot paris! :D



Jag och pappa har precis varit och köpt batteri och minneskort på 4 gb på Media Markt, så nu är jag redo för en långhelg i Paris! Yes!!! Planet går halv 8 ikväll, åker hemifrån typ halv 6 så jag har lite tid på mig att packa ;) Shit va najs det kommer att bli asså! Mycket shopping och foto kommer det bli så jag kommer ha mycket att visa när jag kommer hem på måndag kväll! Ses då!! :D ♥

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: