music alá viola



Cheryl Cole - Fight for this love


Jason Derülo - Ridin' solo


Train - Hey, soul sister


David Guetta feat. Kid Cudi - Memories


John Mayer - Who says


Snook - Kommer ifrån


Chiddy Bang - Opposite of adults

Viola ♥ Musik.
Tänkte att ni kanske ville veta lite vad jag lyssnar på för musik just nu. Har rätt blandad smak, gillar typ allt. En Snook låt kom in också, och den är ju några år gammal. Så ja.. En liten liten del av min Spotify lista ;)

Matchen gick inge bra. Vi torska med 2-0. Jävla skit! Men vi kämpade bra iallafall. Inte för att jag spelade så mycket, men men. Imorgon är det en ny dag, och en ny match :D
Maya

Tjo! Lust att åka till Stan med Moí imorron? :D <33

2010-05-07 @ 23:19:01
URL: http://levasommysan.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: