sadface


Buhuuuu! Sadface här :(
Ingen fotboll för mig idag, är förkyld, har ont i halsen. Känner mig rätt häning. Vi får se om jag går på ridningen, den är ju inte lika ansrängande, men just nu känner jag att jag bara vill vila... Hoppas jag kan träna imorgon iallafall... Just nu sitter jag och lyssnar på bra musik, ska plugga lite franska sen, jag har glosor till imorgon som jag itne ens har tittat på. Dags att sätta igång Viola! (n)


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: