sailor stripes




Tjo brää bloggen! Hemkommen från mormor och morfar, där va det trvligt, fick träffa kusinerna också, och med dem ska jag till England i sommar :D Najs, ska köpa musho kläder, en dag i London ska det bli iallafall. Hade ni en bra valborgshelg där ni va? :)

Idag har jag varit i skolan och sätt ut sådär.. Chinos och Cardigan från Gina, Topp från H&M (NY), skärp från Urban Outfitters. Kärlek till den affären ♥ Visst gjorde jag en fin redigering på bilderna? ;) Haha, nej men min systers rum var lite stökigt så jag va tvungen, har ingen tid att gå ut och fota outfiten så ja, det fick bli såhär fult.. Hoppas ni ser iallafall :)

Ska iväg på träning om nån timme så det får bli ett litet rusningsinlägg såhär. Mer bloggning imorgon när jag kommer hem från *******skolan dag och från Idaaaaa som fyller år imorgon :D Men, vi ses då ;)

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: