specialarbete



Bild från Paris.

Heeeeej bloggeeeeeen!
Idag har jag haft specialarbete i skolan, och det har jag imorgon och på onsdag också. Jag och Tora jobbar om glassar (höhö) och Ida och Amanda jobbar typ tillsammans, så vi satt och jobbade hemma hos Ida typ tillsammans. Det gick ganska segt för mig dock, kunde inte riktigt konsentrera mig, det går inte om man har sånna vänner som jag har ;) Imorgon åker vi in till stan iallafall, jag & Tora behöver gå till Ben&Jerry glassbaren i Gamla stan så dit ska vi gå. Sen kan vi ju ta en liten rast också och gå runt och kika på Drottninggatan ;)

Missar träningen idag...
Så det är ganska skitigt. Den håller på precis samtidigt som min ridning, great! Jaojao..


Juste glömde säga att jag va i vällingby idag, själv... Hehe. Jag behövde kolla lite skolavslutningskläder, hittade en fin liten sak som jag la undan, får se om det blir den :)

oj, mycket text där..

Ses imorgon ♥

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: