wonderful



Var ute och fotade nyss. Blev inte så många bilder dock, men vissa blev riktigt bra :D De kommer komma lite då och då nu.

Idag har jag fotbollsträning, och jag ska gå på den, yeey! Får inviga mina skor också som jag har på mig nu, så att jag går in dem ;) Jag börjar såklart tvivla som vanligt, gör alltid det när jag har fått något nytt som jag länge velat ha... Lite knäppt sådär men men. Det är skit härligt väder idag ju! Har suttit i solen och shteekt med tjejerna på rasten, så himla skönt! Nu ska jag snart gå ut med katterna, tråningen är inte förän sent i kväll.


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: