allt du är


Tjaboo! Sista november idag, känns lite najs sådär (:
Skön dag i skolan idag, så kommer man hem och måste skriva på en jävla berättelse som skulle vart klar i måndags, fast jag fick liksom börja med den då.. Ja men man tackar för att jag fick så kort tid på mig, TACK!

Juste, glömde skicka in jultidningarna, hade kollat fel datum, hehihöhohahu. Nej, inte så kul faktiskt, fick lite damputbrått men nu är det fixat iallafall..
Ellen

SV: haha ja jag vet:P hehe fett töntig foki är föresten xD <333

2010-11-30 @ 18:14:33
URL: http://ahlbiiin.blogg.se/
Beatrice

Gillar din header :-)!

2010-12-01 @ 15:31:11
URL: http://beatricelinneaa.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: