god nattsi snart



Hej hå bloggön! Jag har haft f1 kulT (skrev ett k istället för l) idag, vart hemma och lyssnat på gr8 musik! Sen har jag msnat väldigt mycket med lite ex3ma männskor. Kan va därför mitt inlägg är lite gal1. Näero, men jag är la trött. Har käkat pizza och kladdy som jag bakade själv. Imorgon ska jag till stan med 2 neards. Me likey!
Beatrice

Har kört igång en veckans-blogg tävling nu i min blogg! Det ända du behöver göra för att delta är att skriva din bloggadress i kommentarsfältet och sen skicka iväg - superenkelt!



Vill du ha en extra chans till att bli veckansblogg kan du skriva lite kort om tävlingen i din blogg och att du är med och tävlar hos mig - www.beatricelinneaa.blogg.se.



Hoppas du är med och deltar, och lycka till!

2010-11-07 @ 15:59:00
URL: http://beatricelinneaa.blogg.se/
Jonas

/Svar/ ååh tack så mycket :D

2010-11-07 @ 17:17:52
URL: http://transan.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: