runnin' in circels




Fredag idag. Det började att jag kom till skolan och Louise grattade mej. Fattde ingenting, men jag skulle visst fylla år idag.. AMANDA! facerape, såklart... HAHAHA. Min inkorg va full när jag kom hem. Knäpp människa det där.. (:

Skönt med fredag iallafall. Vi har haft en skit konstig vikare i SO sen igår. Det är väl inge farligt att ett bod och en stol går sönder? Nej, det tyckte inte hon iallafall...
Amanda

Hahahahaha x)

2010-11-12 @ 19:18:55
URL: http://amandafoton.blogg.se/
LillaMirre

guddd va fina bilder lolaaa :D <3

2010-11-12 @ 21:36:23
URL: http://lillamirre.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: