söndag


Bara jag som har problem med blogg.se just nu? Går inte att ladda upp bilder eller komma in på bloggar alls för mig..

Gick på Drottningholm idag med familjen. Vi skulle ätit våfflor men våffelstället va stängt för säsongen?! Hallå? Tror ni inte att man vill äta våfflor när det är som kallast kanske?

Nej, så där åt vi inte.. Åkte till Ålsten och fikade på gateau. Jätte mysigt fik. Smakade macarons för första gången, men de var en liten besvikelse faktsikt.. Trodde de skulle va mycket godare..

Kusinerna har åkt hem och imorgon är det skola. Kommer träna fotboll på kvällen och inte rida. På tisdag är det studiedag så det ser jag fram emot, hehehe.
Laila

Det ska vara väldigt bra men jag kan verkligen inte sitta still så länge :S Har du testat ? =)

2010-11-21 @ 20:16:51
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
GUEVACCI

Hellu, drar igång "veckans blogg" anmäl dig om du vll! :)

2010-11-22 @ 11:50:04
URL: http://guevacci.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: