en vanlig dag i skolan...





fick ingen bild på Oliviaaa tyvärr..

Tog med kameran till skolan idag eftersom vi hade en foto "kurs". Det va fett kult tycker jag. Vi fick testa polaroid (FÖRLÅT DÅ MICKE?!) kameror (sånna där kortet kommer ut direkt), fett cooolt! Fast vi hade bara en bild på oss, så den behövde bli perfekt. Vet dock inte vad man kan säga om min... Själva motivet har inte riktigt kommit fram än... Eller jaa.. det är helt rosa?

Idag är det chilldag. Kommer bara va hemma och.. Äta gott? Oh yes :)
Micke och jag vill ha mer

Haahahhahahahahahaha, viola, fyfan vad skön du är :D Det heter polaroidkamera :D Paranoid kallas det när man är typ störd xO

2010-10-06 @ 17:05:11
URL: http://aldrigslutattro.blogg.se/
gurkan

bajs på kryckor :'(

2010-10-06 @ 18:04:53
Micke och jag vill ha mer

HAHAHAHAHAHAhahAHAHAHAHAHHAHAHA <3

2010-10-06 @ 18:54:56
URL: http://aldrigslutattro.blogg.se/
hon på bilden igen

den här var ju också fin....

2012-05-19 @ 20:17:18

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: