huvudet i sanden




Denna söndag har jag varit på IKEA, typ allt jag gjort. Köpte inget till mig men massa till pappas butik.. Riktigt skit väder har det varit iallafall. Snart blir det la mat och sen Gossip girl. Imorgon är det match nästan direkt efter skolan så det blir lite brottom, kanske fixar ett tidsinställt inlägg, ÄNTLIGEN!
Amanda

Sv; Nej, du vet jag snodde med dem hem från butiken för att fota dem, sen åkte jag och lämna tillbaka dem. I nästa inlägg kommer jag skriva att det bara var ett skämt... x) Hihi <333

2010-10-24 @ 18:43:31
URL: http://amandafoton.blogg.se/
Ellen

hahah vilket vackert öga! :O vems är det? :P x)<333

2010-10-25 @ 20:47:03
URL: http://ahlbiiin.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: