i don't wanna feel like i did that day



Tjofräs! Hade inte tid att blogga igår..
Mycket i skolan den här veckan, plus att jag hade match igår och i måndags. Slutade skolan 12 idag och då gick jag hem och lagade pannkakor, med sylt och grädda, hihi busigt (: Men det va gött! Har avslutat idrottsläxan nu, måste bara fylla på lite på vissa ställen. Har även suttit och ritat bilder till arbetet i paint.. hahaha, fett fult men aja.

Vi kollade på en rock "konsert" idag i skolan. De som spelade va några från Sollentuna Fria Gymnasium, riktigt bra faktiskt. Och en killa såg ut som Justin Bieber, hahahahahha. Asså jag lovar! Alla tyckte det ;o
lissa

Håå hå vilket fint löv!:)

2010-10-27 @ 18:33:52
URL: http://paperbackhead.blogg.se/
Sofie

Så fin bild :)

2010-10-28 @ 06:32:42
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: