Ida är fin.



Gud va skönt det är med helg! Älskar att få sova ut ordentligt, men det är jag inte ensam om gissar jag, haha. Har kollat på min systers danstävling i Täby idag, kollade lite i Täby centrum också, det är väldigt bra tycker jag, dåligt att de har tagit bort Zara bara, eller jag hittade det inte iallafall... Köpte en halsduk och en ny dödskalle ring från glitter, min är helt förstörd..

Ska in till stan nu med syster, visar allt jag köpt när jag kommer hem :)
Beatrice

Vad skulle just DU vilja se mer av i min lilla blogg? :-) Förslag uppskattas verkligen!

2010-10-02 @ 19:09:14
URL: http://beatricelinneaa.blogg.se/
Ellen

fin den nya designen är :) <33333

2010-10-02 @ 20:54:40
URL: http://ahlbiiin.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: