Oskar (orre!) & Danne



Oskar Linnros - Debut


Daniel Adams Ray - Gubben i lådan

Okej, såhär är det.

Jag började lyssna på Oskar solo någon gång i våras och blev heeeelt fast direkt, han är BÄST helt enkelt. Danne hörde jag solo första gången med Dum av dig i somras påväg till Gothia. Båda är grymmast. Tänk att de har gått från att rappa i Snook tillsammans till att va såhär världbäst själva. Kan lyssna hur mycket som helst på den här musiken utan att tröttna. ÄLSKAR ER!! ♥
irre

haha okej :)

men alla dina bilder är fina :)

2010-10-07 @ 14:48:25
URL: http://irrees.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: