100914





Igår va jag i skolan till 3, gick hem, åt och efter 1 timme åkte jag till fotbollen. Pappa kom och hämtade mig där och jag åt lite i bilden, sen va jag framma i stallet. Då va det bara att byta om från fotbollskläderna till ridkläderna, sen skulle jag upp på hästen typ. Så ja, hade inte tid för bloggen, haha :)

Jag har verkligen inte vant mig vid skolan igen...
Fast samtidigt har jag glömt bort hur det va att ha sommarlov.. Är helt slut nu iallafall. Jag orkar inte gå upp 7 tre gånger i veckan! Ge mig loooov!

Ikväll är det träning igen, kul!
emelie

roligt med träning? :)

2010-09-14 @ 17:36:42
URL: http://foreverfyra.blogg.se/
malin :) <3

Inte jag heller! det är skit jobbigt att gå upp tidigt varje dag. men jag har sovmorgon till 9.40 på tisdagar och onsdagar, gillar! Men på torsdagar har jag träning innan skolan och då sätts klockan på 5.00 :,(

Saknar dig, och alla andra från solhem <3

2010-09-14 @ 19:24:07
URL: http://malinmyraa.blogg.se/
Emilia

skönt att höra. Här är allt bra också :)



Vad hittar du på med idag? bamsekram

2010-09-15 @ 10:09:35
URL: http://beautylicious.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: