a men typ



Och där slutade dundret?
Vad är det här för väder? Ena sekunden ÖSregnar det och andra... uppehåll? Men det är väl typiskt Sverige, eller?

Tur att jag hann ut och ta lite fräna bilder då :) Bilden ovan är bara en liten ledtråd.

Diggar att det är fredag idag, och att jag ska äta tacotårta till middag, vet ni hur gått det är eller?! Dessutom fick vi sluta en timme tidigare idag, efter vi hade "röstat".. Jag har dock ingen koll alls på politik, men jag försöker iallafall, tog de jag tror är bäst.
Amanda

Viola fin bild, jag har också tagit bilder på gitarr för inte så längesen, satt du inte tror att jag härmar dej :)

2010-09-17 @ 18:12:17
URL: http://amandafoton.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: