bröllop i västerås



                                                Fotograf: Jag | Model: Amanda, amandafoton.blogg.se 

Hello!
Igår var jag på ett riktigt roligt bröllop hela dagen! Har inte varit på ett stort bröllop sen jag va typ 4, så det va väldigt kul :) Tror jag fick några riktigt bra bilder iallafall, får fråga om jag får lägga upp de här :)

Efter bröllopet, vid ungefär halv ett, åkte vi hem till pappas kusin och sov där, eftersom bröllopet var i Västerås. Jag hade en riktigt rlig dag!

Idag har jag och mamma vart i Bromma Blocks för att kolla in det.
Helt ärligt tyckte jag det sög...

Tycker ni om bilden? I do!
nån cool dude..

Sv: Visst äre? :D JAG ÄLSKAR DET <333 Mitt favo pogram verkligen <333333333333333

2010-09-26 @ 22:57:00
URL: http://levasommysan.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: