körsbärsblommor


Älskar sånna här blommor, så fint. Har ett träd på min tomt men skulle lätt vilja åka till kungsträdgården och fota bland alla träd. Måste bara hinna innan de blommar över...

Äter mellanmål nu och ska kolla några glamourama avsnitt, har missat typ en veckas avsnitt, woho! Sen blir det träning i det finfina vädret :) Franska provet gick skit btw, iallafall hördelen, haha fyfan. Men aja, får hoppas att jag får några rätt iallafall ;)
Johanna

Vilka fina bilder! :)

2011-04-28 @ 19:26:42
URL: http://jsvallander.blogg.se/
PJ

Åk till allén i Grimsta, så hinner du nog se körsbärsblommor i blom.

2011-04-29 @ 13:14:27
PJ

Kan du lägga in följande länk: www.tapetrummet.se och kanske skriva något om butiken?

2011-04-29 @ 13:16:53

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: