letar efter nåt att säga som kan ändra allt


Veronica Maggios nya platta Satan i gatan är så sjukt bra! Värda texter. Blev påmind av amanda att den släpptes idag, vilket va awesome eftersom jag behöver lite ny musik att lyssna på, speciellt nu när jag ska plugga franska. Blev inget svenskaprov idag, läraren va sjuk, mehe. Ska duscha strax och ikväll ska jag kolla på när Elin spelar i en pjäs, najs mina vänner!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: