påsklov!



Halli hallå! Äntligen påsklov säger jag bara! lovei lovei :) Har varit en lugn dag idag också, tusen gånger starkare med skolan, macka från massagotti, film på NO:n och glass. Och så trevligt sällskap såklart :) Våren är nästan lite för härlig!

Gick in en sväng på H&M och kollade på conscious collection, så himla mycket snyggt, dör! Kavajen får gärna bli min, tack tack!
{Elsa}

Svar: Åh, tack!

AF-S Nikkor 18-55mm :}

2011-04-15 @ 19:34:57
URL: http://elsaglans.blogg.se/
Sandwissh

åååå ännu mer tyyyyyler!!!

2011-04-15 @ 20:57:19
TOWE

sv: tack :)

2011-04-15 @ 22:19:25
URL: http://towe.webblogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: