vintagemässos


Hääääärlig dag! Åkte till vintagemässan med Mirre på eftermiddagen. Det visade sig att Münchenbryggeriet låg på Söder, och vi hittade faktiskt dit! Cred till oss! Vi gick runt och tittade där en bra stund, jätte mycket snyggt verkligen! Köpte 2 grejer som kommer upp så snart som möjligt. Och för er som missade det idag så är det öppet imorgon också, kan verkligen rekomendera det!

Efter vintagemässan tog vi en glass i Mariaparken och sen drog vi oss mot kungsträdgården för att kolla in om marimekkoconversen fanns i marimekkobutiken, men där va det stängt så vi tog en liten promenad till sergel och tog tuben hem. Azum dag med azum väder!

Nu har jag ätit en god thai-middag. Ha en bra kväll alla fina!
Elin › en personlig fotoblogg

Svar: Varsågod och tack själv :)

2011-04-16 @ 22:25:17
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
LillaMirre

jepp väldigt trevligt dag :D kan du typ skicka dom andra bilderna på mig och så? <333

2011-04-17 @ 00:42:01
URL: http://lillamirre.blogg.se/
klara

ja det är bra att veta(: har ni tänkt på något särskilt ställe?;)

och jag som också skulle till vintagemässan:( och så blev det inte av;(

2011-04-18 @ 10:58:39
URL: http://klaralova.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: