12 aug


Gick upp 11.20 (!!) och en halvtimme senare var jag på kulan, snacka om rekordfart?! Hängde där med Olivia och Amanda en stund och sedan gick vi till Amanda och käka pizza. Efter ett tag kom Tora och Ida också. Nu är jag jäkligt sugen på nåt sött så mamma ska köpa blåbär, hallon & grädde så ska vi göra en marrängsviss, åh va gooooott!
♦ ebba.

sv: hm, jag har aldrig provat att vara läkare, det ingår antagligen inte under "hitta ett yrke", utan det är bara att "inleda karriär inom sjukvård", tror det är samma sak :) för vad jag vet får man inte "följa med" på jobbet som doktor, så som man kan med brandman, spökjägare etc. så vill du bli läkare hittar du det under jobb och inte yrke :)

2011-08-13 @ 01:45:26
URL: http://navel.blogg.se/
TIMELIMITS - Foto och mode

Så vacker bild! Awsome redigering :D

2011-08-13 @ 12:07:08
URL: http://timelimits.blogg.se/
Sandwissh

Svar; Sant viviola, sant!

2011-08-13 @ 13:25:04

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: