a thursday of happiness


Ännu en dag på jobbet, men det var faktiskt sista dagen för mig idag :) Drog som sagt hem till Ellen en kortis och sedan drog vi till träningen, och jag är så jävla taggad till sanktan nu alltså, och nu jävlar ska vi köra!! Jag spelade ju bara en match i våras eftersom jag sedan blev skadad och var borta i 2 månader, men nu är jag så taggad så jag vet inte vad, NU KÖR VI SOM FAN TJEJER!
Helena

tack söta. Skönt med sista jobbdagen. lite sommarlov nu då?:)

2011-08-11 @ 20:51:59
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Miss E

ååh, så vacker bild!

2011-08-12 @ 12:21:08
URL: http://timelimits.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: