american pancakes


American pancakes och never say never med några polare, mys pys. Känns bra att första dagen i skolan är avklarad iallafall! Man längtar ju lite till alla prov drar igång igen, visst gör man? ah men jo fast nej... Ska snart iväg på träning, undrar dock hur det kommer gå... Känner mig helt trött men pigg samtidigt, haha. Kramelikramkram!
ellensjo

sv; Tack så mycket :)

2011-08-22 @ 22:16:31
URL: http://ellensjo.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: