för vi lever alla med känslan att falla


Har haft en helbra dag med mina ajfån kåmpizar. Fotat, cyklat för att köra daimtårta som inte fanns (har de slutat sälja den eller??) och chillat galet på hängmattan. Vi slutade även halv 1 så +++++ på den här dagen! :] Dessutom visade amanda mig en grym redigering, great! Snart tacos till middag, rock n' roll!
Amanda

Jag är så bääääst!

2011-08-26 @ 20:59:01
URL: http://amandafoton.blogg.se/
Sandwissh'

Svar; Jag kollar på säsong 8 på en hemsida på datorn! Det är amazing :D

2011-08-26 @ 23:06:10

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: