I have a feeling that's the reason we always get upset


Sjukt härlig dag! Först kollade jag på fotboll med mina brudar och sedan åkte jag till kista och kollade på bio med Maya. Lite för fint väder för bio men det va sjukt skönt att sitta inne i den kalla biosalongen, haha. Filmen va väldigt bra och rolig iallafall, bridesmaides var det :) värd att se! Drog direkt därirån och satte mig på ett tak med mina brudar igen i kvällsljuset. Så sjukt skönt att bara sitta där och prata. Älskar er så otroligt mycket ♥
Amanda

Vi älskar dig också violis! <3 bilden blev ju fett cool! Jag är så grym på att vara handmoddel! ;))

2011-08-27 @ 23:08:44
URL: http://amandafoton.blogg.se/
Anh Nguyen

Så himla fina och härliga bilder!

2011-09-03 @ 22:21:04
URL: http://anhnguyen.webblogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: