if love's elastic, then were we born to test it's reach?


Nu sitter jag i bilen på väg till mormor och morfar för att fira jul med dem. Åh, jag har saknat dem så mycket! Kommer även få träffa saknade kusiner och bara mysa lite extra mycket. Tror dock inte att det är någon snö där heller. Här försvann den ju lika snabbt som den kom tyvärr... Ni kommer iallafall få lite tidsinställda inlägg tills jag kommer hem på torsdag. Och jag älskar fortfarande kommentarer vet ni va? :] Puss på er och ha det superbra ♥

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: