nothing makes me stronger than your fragile heart


Har spenderat denna söndag inne vid datorn, men vem har lust att gå ut när det är grått och trist liksom? Har iallafall jobbat lite på designen, och jag ska verkligen försöka att bli klar med den idag! Är dock lite tveksam på om det kommer hinnas med, jag vill göra så mycket ändringar den här gången. Inte bara header, färger och typsnitt utan lite annat också. Nu låter det ju som att det kommer komma nåt mega nytt och as coolt här, men så är inte läget utan det är mer en massa små grejer som ska fixas som jag inte riktigt vet hur man gör... Hur man gör så att rubriken inte kommer "under" bilden när rubriken blir flera rader till exempel. Någon som vet hur man fixar det? Skulle va superdupersnällt om ni kunde hjälpa mig med det finingar :]
ANNA'S FOTO

åh vilka härliga bilder!



sv: yes, det är det! bor du i borås? :)

2011-12-11 @ 19:50:38
URL: http://annasfoto.webblogg.se/
ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

fina bilder du tar :)

2011-12-16 @ 21:54:07
URL: http://antonsfoto.webblogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: