up close we stumble backwards


Man tager vad man haver så att säga va.

Hektisk dag idag. Fick reda på mitt betyg i bild och jag är så jävla nöjd! Skönt att få bra besked för en gångs skull. Jag har varit så himla orolig för vad jag ska få för betyg nu första året. Det blir ju inte bättre för att man har hög press på sig själv också, haha. Någon som känner igen sig? Jag är nåt så sjukt taggad på lov nu dessutom. Jul, ledighet och förhoppningsvis snö. Det låter inte helt fel enligt mig :]
ABOUT ERIC SAADE - VÄRLDENS BÄSTA BLOGG OM ERIC SAADE!

Vad fick du för betyg? ♥

2011-12-14 @ 17:21:16
URL: http://aboutericsaade.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: