elsas hemlighet


Nya Elsa boken hamnade i min brevlåda för en vecka sedan. Bra so far. Men det har ju alla varit hittills så det va ingen chock precis. Rekomenderar alla att läsa Elsas mode, Elsas värld och Elsas hemlighet iallafall! Några av mina favoritböcker just för att de handlar om en bloggare, heheeeh. Men tror böckerna skulle va intressanta för personer som inte är speciellt blogg- och modeintresserade också faktiskt. Läääääs!
Isabella (tinkerbella.blogg.se)

håller med på och läser den! :)

Svar: Ahh Idol var galet kul :)

2011-12-03 @ 03:03:56
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: