hejdå 2011


Tänkte gå igenom året som gått med hjälp av denna lista och några bilder med höjdpunkter från varje månad. Enjoy och gott nytt år på er! ♥

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Besökte USA och Mallorca. Sen så var jag väl lite coolare än vanligt också, alltså gjorde jag lite coolare saker.

Romme med skolan, det absolut bästa på hela januari.

Höll du några av dina nyårslöften?
Kommer inte ihåg vad jag hade? Hahaha, så typiskt mig att glömma bort såntdär... Så nej, det gjorde jag nog inte!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej tur det...

Köpte mitt 50mm 1,4 objektiv och gick en promenad vid vattnet för att testa det. Träffade även mirre för lite shopping i stan.

Dog någon som stod dig nära?
Nej, inte som stog mig nära.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Firade mig och fick presenter, tränade och packade inför Romme.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Finns nog rätt mycket, men jag klagar inte liksom. Har verkligen varit ett grymt år!

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Jeans, söta toppar, fula toppar, t-shirt och sköna stickade tröjor.


Sälen för lite skidåkning och fotade min favoritbild på en av mina katter.

Vilka länder besökte du?

USA & Spanien.

Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
Kärleeeeeeeeeeek brothaa.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
27 augusti! Herre, kommer aldrig glömma... Sen alla dagar i USA, obeskrivligt bra resa.

Fotade Tora och hennes longboard i fint ljus och besökte cuocake sthlm för första gången.

Vad var din största framgång 2011?

Jag har väl fått bättre självförtroende vilket. Men man har ju självklart toppar och dalar så att säga ;)

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat säkert, hehiho. Och kläder och objektivet.

Vi åkte till Djurgården med skolan och det va superväder.

Största misstaget?
Försöker att inte ångra något. Ger ingenting ändå vettni!

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Fick en långvarig stukning i foten som varade i ca 2 månader och den är fortfarande lite småkonstig. Hehehe så fail. Men annars lite småsjuk och så men inget stort.


Efterlängtad skolavslutning och var nere hos mormor och morfar och hittade en jättebra fotoplats.

Gjorde något dig riktigt glad?
Fina vänner och allmänt härliga stunder gör mig alltid glad.

Bästa köpet?
Levi's jeanshortsen kanske? Sen så älskar jag min gröna kabelstickade tröja från Topshop, underbar. Och så 1,4 objektivet såklart!

Åkte till på världens bästa resa till Cape Cod och New York, USA. Hälsade även på Ellen på Gotland.

Vad fick dig att må bra?

Alla runt omkring mig, nära och kära, de jag älskar.


Många sena kvällar på taket med den godaste mackan i världen. Åkte till mitt landställa med maya i några dagar och tog det lugnt.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?

Vart jag mig i världen vänder med den svenska björnstammen. Minnen!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ungefär samma skulle jag tro, upp och ner liksom. Fast tror ändå jag har varit lite gladare, och framförallt lyckligare!

Vad önskar du att du gjort mer?
Njutit mer allmänt bara. Önskar jag inte hade tänkt så mycket och ba' kört på istället.

Mycket softande med fian vänner mest hela tiden.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Slösat tid på oviktiga personer och saker. Inte värt det liksom.

Hur tillbringar du nyår?
Med familjen Svensson hemma hos oss. Cape Cod tema och grillat, nu kör vi!


Jag fotade Ellen ännu en gång och mitt lag kom 2:a i sanktan.

Favoritprogram på TV?
Grey's anatomy slår allt!

Bästa boken du läste?

Gå på Djupet av Marcus Priftis, grym bok för fotbollsälskare och alla andra, hoho!

Största musikaliska upptäckten?
Att jag är typ sjukt grym på trummor! Blev lite chockad själv faktiskt... Sen att jag hittade Set sail, om man nu kan kalla det en musikalisk upptäckt.

Mallorca med Mamma och min syster. Underbart!

Något du önskade dig och fick?

iPhone! Och 1,4 objektivet. Sen att bli lycklig, lite lagom klychigt sådär.

Något du önskade dig men inte fick?
Åka till Australien, Vietnamn, Karibien och andra länder som verkar awesome...

Blev du kär i år?
Det skulle jag inte vilja påstå nej.

Snön försvann lika snabbt som den kom. Vi lyckades med knäck för första gången!

Vem saknade du?

Michaela, Bea & Emelie...

De bästa nya människorna du träffade år 2011?

De nya tjejerna i laget, Hanna, Johanna & Fredrika och säkert en massa andra!
Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

Jättefin design för övrigt!

Gott nytt år! :)



Ta hand om dig, kram!

2012-01-01 @ 00:39:04
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: