i'm older now, but not done hoping


Dagen började bra med julkalendertittande och snöande utanför fönstret. Och så går man ut genom dörren och snön har blivit till regn istället. TAGGARÅ. I skolan blev jag bara mer och mer hängig för varje minut som gick så på franskan sista lektionen satt jag och Ida och höll på att dö. Kul att spendera sina sista sekunder på en franskalektion tänkte jag och höll ut tills nu. Jag mår inge vidare alltså så jag hoppar över både sjukgymnast och träning idag. Ska dock släpa mig till Veddesta senare ikväll för samtal med mina tränare. Om jag är vid liv då vill säga... Hade förövrig på mig min absoluta favorittröja idag. Stickad, varm och alldeles, alldeles underbar.

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: