close-up


Najs som bajs att det är fredag idag! Någon som instämmer? Ni får börja denna fredag med några snygga närbilder på moi, haha. Vilken ära! Jag tycker ni ska ta och kolla in Amandas nya design! Sjuuukt snygg! Har tänkt mig någon sån där snygg, ljus och enkel.. Ungefär som jag har haft tidigare. Fast finare lixom :D Måste palla börja någon gång bara. Har inte så mycket bilder på lager så det är väl vad jag ska börja med att fixa. Tror ni börjar tröttna på en massa bilder på mig, höhö. Ska iallafall ta och baka cupcakes snart. Har laddat med massa fint som frosting. Visar de sen!
Diman Dilir

Tack sötnos! din blogg är också super fin, och bilden! ♥

2011-02-18 @ 16:30:20
URL: http://diimans.blogspot.com
LINA [DESIGN, FOTO & VARDAG]

sv; det var det också! :D

2011-02-18 @ 18:06:21
URL: http://kabelradio.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: