jag är en utav de få som inte lämnar dig


Skol DM va det idag, vi va rätt kassa.. Haha förlåt men det gick inge bra alls. Vi förlora mot Råsunda och spelade lika mot Akalla, ja men ja, great! Fast sen vann vi ju mot Vinsta, typ... Hahaha sämst.. Ikväll är det träning, men jag är så himla trött! Kommer inte orka nånting, fast det gör jag ju iochförsig aldrig, så.. heh.
LINA [DESIGN, FOTO & VARDAG]

sv; Åh taack!

2011-02-01 @ 17:59:53
URL: http://kabelradio.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: