yes I said it, I said it


Hejhejhej! Det är fredag, faaaaan va najs! Är sjukt sugen på att göra en ny design men det får vänta tills att jag har tagit lite nya bilder tror jag. Och det kommer jag ha gjort... imorrn! Jeppjepp, då har jag köpt mitt nya objektiv förhoppningsvis, azöm! Jag har iallafall sjukt många ideer på hur min design ska se ut så vi får se.. Kommer inte kunna bestämma mig, hehehe. Vill ha en enkel, men samtidigt kan det va sjukt snyggt med massa små finurliga detaljer, mm. Vi får seeee (:    hyper inlägg.
Emmy (whitesnowman)

fin blogg (:

2011-02-04 @ 15:53:45
URL: http://whitesnowman.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: