14 år


Nu är jag 14. Fjortis. Känns bra, hehe. Har haft en väldigt bra dag och fått ett fint collage av ida och ett chokladbollshjärta av Tora. Och en massa andra saker såklart men de visar jag nog på torsdag :) Har rätt fullt upp idag då jag ska på träning och imorgon åker vi till Romme med skolan för lite skidåkning, taggad till tusen alltså! Kommer nog inte kunna blogga mer förän på torsdag så vi ses då! Puss & kram ♥
Amanda

du glömmde mitt blogg inlägg hörru, med jätte fin biild...

2011-01-25 @ 16:52:20
URL: http://amandafoton.blogg.se/
Ellen

vad sööta bilder :D

2011-01-25 @ 17:45:55
URL: http://fotoelleen.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: