"i've never said I love you before"


Vet inte riktigt hur den här bilden blev, lite oskarp och annourlunda redigering men den blev helt okej ändå.

Filmen va asbra!
Trodde den skulle en misslyckad komedi typ men den va väldigt rolig och gripande samtidigt. Se den! Köpte ett halsband som jag kan visa senare, riktigt snyggt. Ska nog köpa ett par byxor/chinos från BikBok också faaast jag kände att jag inte hade råd så jag väntar nog till efter min födelsedag ;)
carro

Skit fin bild :)

Har du lärt dig själv att fota så?

Kram

2011-01-24 @ 02:58:15
URL: http://cada.blogg.se/
EMma

Jätte snyggt. Du har ju blivit riktigt bra på att fota! :D

2011-02-01 @ 19:45:07
URL: http://jageja.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: