you gonna mess it up again



Hallå där! Jag överlevde stormen igår och vaknade upp med solen utanför fönstret. Så härligt! Hade tänkt fota när jag kom hem men vid 3 var solen borta tyvärr. Så himla tråkigt. Jag har inte fotat på hur länge som helst nu och tycker inte det är alls lika roligt att fota inne. Då ska det vara riktigt bra ljus annars blir det bara skit som bilden ova, heeh. Om vädret är lika bra imorgon ska jag springa hem från skolan, då hinner jag förhoppningsvis knäppa några foton i trädgården iallafall :)

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: