Cut me down But it's you who'll have further to fall


Åh hej. Är så jävla irriterad. Har en svenskaredovisning på måndag och har jag börjat på den? nej. Tog jag med papperet med beskrivningarna hem? nej. Finns det information på skolwebben? nej. Det här kommer gå så himla bra känner jag, hehehehehehe. Går nog till skolan och ba "jag glöööömde att jag skulle resa bort så jag har inte haft tid". Japp, det blir nog asbra :]

Nu hade jag tänkt kolla på nya Elsas värld. Den verkar dock sjukt dålig måste jag säga. Personerna ser inte alls ut som jag hade tänkt mig och så verkar den jävligt fjantig... We'll see, böckerna är ju de bästa iallafall.
Anna

Men vad go du är, tack snälla!

2011-11-05 @ 17:28:22
URL: http://madeinjapan.nu
wilma

finfina bilder"

2011-11-08 @ 19:23:43
URL: http://wilmastranne.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: