första advent


Första advent och fortfarande ingen snö. Jag börjar bli lite otålig nu... Här hemma har vi satt upp julbelysning och jag ska äta en liten lussebulle efter maten. Lite julkänsla får man allt.

Hade det bra hos Olivia igår. Mycket skratt framför ansiktsboken med våra iPods/iPhones/Ipads. Haha softa dudes! Jag har även fått ett nytt beroende vid namn Rat on a snowboard. Köp för ynka 7 riksdaler om ni har någon av de ovanstående manickerna! Värt säger jag bara. Nu måste jag gå ut och möta stormen Berit en sväng. Gosegos!
yasmine modell mamma och fru

allt bra ikväll? kraam

2011-11-27 @ 22:21:24
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: