hur ska man möjligtvis kunna vara lycklig, om fantasin inte är på riktigt


Gah! Jag är så sjukt dålig på att uppdatera men jag ahr ju trots allt ett liv. Tro det eller ej... Har hängt med Ida, Emil och Hugo idag. Vi åt thai till lunch klockan 3 (!!) och spelade fifa. Trevligt var det iallafall :) Nu ska jag snart dra till Mirre på middag med familjen. Ska försöka blogga lite imorgon men ska till Västerås på släcktträff så det kan bli svårt. Tidsinställer ett iallafall! Puss på er!
klara

sv: jaha ja, tom plånkis är aldrig kul. och förlåt mig för att jag inte svarat på din haha kommentar! ;) (såg den inte förrän nu)

2011-11-12 @ 21:34:31
URL: http://saisir.blogg.se/
Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Mmm älska instagram! ♥

2011-11-12 @ 23:02:08
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: