men jag ville gå längre än så och hamnade bland molnen



Hallåhallå! Det blev en sen uppstigning idag. Närmare bestämt klockan halv 1... Men för att skylla på något så kollade vi på sista Harry Potter filmen imorse (som förövrigt va sjukt sjukt sjukt bra!), heehe. Det blev bara jag, tora, agnes och olivia tillslut, de andra två fisarna blev sjuka. Tråkigt men sant... Det blev lite tacos, lite frukt och fondue och lite chips för vår del. Eller byt ut lite mot mycket istället, mihihihi :] Lyckad kväll iallafall. Nu kommer mina kusiner från Göteborg snart och de stannar tills på måndag morgon, så förvänta er inte superbloggning i helgen!
klara

sv: ja, det är den filmen och den är BÄÄST!

2011-11-19 @ 20:20:54
URL: http://saisir.blogg.se/
Johanna

Vilken snygg o gullig header! :)

2011-11-19 @ 20:48:42
URL: http://feliciaochjohannas.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: