my heart beats like a drum



Glädjen som uppstår när man får reda på att fysikprovet är inställt. Åååååh vad skönt! Kom hem för cirkus en timme sedan och har sedan dess försökt att få till lite hyffsade bilder i fönstret. Gick sådär... Lägger upp resultatet imorgon :) Nu har jag precis ätit en liten pizzabit såhär innan träningen. Och jag veeeeet, inte bästa valet av mat men vafan. Vi hade ju inget annat hemma. Nu ska jag strax slänga på mig fotbollskläderna (som förövrigt var blöta) och dra mig mot pendeln. Ciao!
JOZ♡

Tja!

Skulle du vilja kika in hos mig och säga vad du tycker om min blogg? bra/dåligt?



Ha en kanon torsdag :) Kram

2011-11-17 @ 14:43:53
URL: http://bedeliciious.blogg.se/
Sara

Fin blogg, följ gärna min på bloglovin :)

2011-11-17 @ 18:07:41
URL: http://nycander.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: