om jag tappar fästet och trillar ner ska jag klättra upp igen


Härlig tisdag! Jag slutade redan klockan 11 och då drog jag hem till Johanna och käkade lunch med tjejorna. Vi tog det lungt en bra stund där och gjorde även lite kladdkakesmet (♥) som vi åt tillsammans med banan, vindruvor och apelsin. OCH ÅH VAD GOTT DET ÄR! Jag lovar att jag hade kunnat sitta och äta upp en hel kladdkakssmet själv. Min största kärlek, helt klart. Nu ska jag ta tag i min franskaläxa och sen är det bara att hoppa in i duschen för att tvätta mitt hår som är fettigt som ett paket bacon (duktig som använder liknelser ja). Pusselipussen.
Amanda

sv; mihihiihih tackiiii :) fast jag är inte jobbig :((

2011-11-15 @ 20:45:08
URL: http://amandafoton.blogg.se/
LOVISAS PICS

jättefin bild! :)

2011-11-16 @ 12:18:24
URL: http://lovisaspics.blogspot.com

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: