please don't forget me, cause i wont forget you


Tja folket! Nu är jag hemma igen. Vet att ni har saknat mig :))))) Hihihihi. Har haft det så himla bra på Mallis, underbart väder och bad varje dag. Älskar livet när man chillar runt i fina städer och badar i turkost vatten. Det är verkligen bland det bästa som finns! Har dock saknat mina älskade vänner något enormt, men vi ska ta och käka lite tillsammans ikväll, mys. Fler bilder från resan kommer, ha tålamod mina vänner!
wilma

svar: i'm your new follower on bloglovin'!:)

tack :'D

2011-11-04 @ 15:05:05
URL: http://wilmastranne.blogg.se/
NICOLINA

SVAR: Nejmen gud vad söt du är! Tack!

2011-11-05 @ 12:13:47
URL: http://nicolinaslillaskrivbok.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: