rate yourself and rake yourself, take all the courage you have left


Bilder från början av oktober.

Idag har varit en sådan dag då jag bara vill gråta hundra gånger om, hela tiden. Har varit så jävla nere och less bara. Började dagen med att springa 5 km i Ursvik med mamma. Hade inte tränat på över 2 veckor och inte varit ute och sprungit typ 2 månader så jag kände att det behövdes. Tog ut alla mina agressioner och bara körde. Åkte sedan mot Västerås och firade min sysling som fyllde 18 år. Fick ett tråkigt besked där och började grina och satt och tänkte ut genom fönterrutan hela vägen hem. Grattis världens bästa pappa på farsdag, älskar dig ♥

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: