trots att du lever någon annanstans visar du dig ändå gång på gång, här inne hos mig


Here you go, andra dagen på Mallorca:

Vi var på ett museum som hade en utställning med Joan Miró som mamma självklart ville besöka. Det var ovanligt intressant för att vara ett konstmuseum, haha. Det är verkligen inte min grej ska jag ta och medge. Men man fick ju trots allt gå in i hans ateljé och hans hem, så lite coolt va det ju allt.

Resten av dagen gick vi (väldigt mycket) omkring och turistade oss. Vi stannade även till på stranden i Palma och tog oss ett dopp. Va dock några äckliga litauer på 25 bast som grävde ner sin kompis som en snopp... Ja, men jätte mysigt, verkligen. 

På kvällen åt vi middag på en helt sinnessjukt bra restaurang. Jag kan dock äta lite för mycket om det är gott så jag hade världens magknip och kunde knappt gå påvägen hem, heeeeehe. Lyckat.
ANNA'S FOTO

Sv: tack! haha, jag har tagit med moljontals bilder känns det som allt och massor av motljusbilder, jag vill också bli bättre på att fota i motljus! :)

2011-11-07 @ 21:33:01
URL: http://annasfoto.webblogg.se/
Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Ja, de där bumbers skalen ska ju vara riktigt bra! :)

2011-11-07 @ 21:59:22
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Beatrice Jakobsson (foto)

fina bilder :D!

2011-11-08 @ 10:22:30
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: