I know there's a way to make up for old mistakes


Här har ni bilderna jag fotade igår. Synd att det blir mörkt så snabbt, då behövs det ju sån hög iso vilket suger. Fast det passade ju ändå lite till de här bilderna. Fick inte till det riktigt som jag ville dock så är inte speciellt nöjd... Vore kul med lite konstruktiv feedback dock! :]

So-redovisningen avklarad! Mycket skönt må jag säga. Gick ganska bra också med tanka på att jag läste igenom det en gång igårkväll, haha. Ska ta nåt litet och äta nu och sedan blir det att kolla på Grey's Anatomy som jag missade igår. Kram!
Amanda

aaaas finis violis!! Älskar redigeringen! :DDDD Konstruktblblablakritik, hm... svårt. men kanske att den där svarta lilla saken på fönsterbrädan stör lite, heheheh x) fast jag veet inte :)

2011-11-17 @ 17:16:17
URL: http://amandafoton.blogg.se/
ANNA'S FOTO

Sv: Ja böckerna är ju helt underbara! Filmerna blir ju aldrig lika bra som böckerna men jag hoppas att de kommer bli bra ändå! :D

2011-11-17 @ 19:12:10
URL: http://annasfoto.webblogg.se/
Tina

fin bild :) kolla gärna in min blogg! och säg mig vad du tycker om mina bilder med :)

2011-11-17 @ 22:05:21
URL: http://tinajuwel.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: