i don't need another heartless misery


Har haft en bra fredag än så länge! Hängt hemma hos Amanda med med mina mates. Vi kollade på en väldigt väldigt bra film vid namn Bratz och jag skrattade åt mig själv med camwow. Om jag bara hade en iphone skulle jag leva i tusen år, så mycket skrattar jag... Heheheheeee. Fick dock gå hem ensam i mörkret en bit vilket va lezkigt (varenda litet ljud = mördare/rånare/våldtäktsman), men annars leker väl livet. Ha en myspys fredagskväll fellas!
haidisblog ▲

Såg du idol? :D

2011-11-25 @ 21:08:01
URL: http://haidisblog.se/
haidisblog ▲

SVAR: hihi vad kul att du är med i dagens blogg :D håll tummarna att det är du som vinner ;) kika in imorgon!

2011-11-25 @ 23:39:42
URL: http://haidisblog.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: